Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Horní menu

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad Kamenný Újezd > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Po  7:30 - 11:30 a 12:30 -17:30
    St   7:30 - 11:30 a 12:30 -17:30
    Pá  7:30 - 11:30
  2. Telefonické podání: pevná linka - 387 998 204
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ou@kamenny-ujezd.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Kamenný Újezd, Náměstí 220, 373 81, Kamenný Újezd.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Po  7:30 - 11:30 a 12:30 -17:30
St   7:30 - 11:30 a 12:30 -17:30
Pá  7:30 - 11:30

Telefonické podání: pevná linka - 387 998 204

poštou na adresu Obecní úřad Kamenný Újezd, Náměstí 220, 373 81, Kamenný Újezd

Elektronicky na e-mail: ou@kamenny-ujezd.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: aqebdr7
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
15 minut práce (i započatých) 

40,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

  2,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

 

Přijaté žádosti, poskytnuté informace a výroční zprávy

ROK 2025

ROK 2024

Výroční zpráva podle zák. 106/1999 Sb. za rok 2024

ROK 2023

Výroční zpráva podle zák. 106/1999 Sb. za rok 2023

ROK 2022

Výroční zpráva podle zák. 106/1999 za rok 2022

 

ROK 2021

Výroční zpráva za rok 2021

ROK 2020

Výroční zpráva ze zák. 106-99 za r. 2020.pdf

ROK 2019

Výroční zpráva ze zák. 106-99 za r. 2019.pdf

ROK 2018

Výroční zpráva ze zák. 106-99 za r. 2018.pdf

ROK  2017

Výroční zpráva ze zák. 106/99 za r. 2017

Formuláře